“Auksto zvanu” veikšana ar mērķi ieinteresēt un piesaistīt pakalpojumam vai produktam jaunus klientus uzreiz vai ilgtermiņā:
Telefons ir kļuvis par nozīmīgu rīku pārdošanas procesā mūsdienu tirgus apstākļos. Telefona nozīme biznesā ir plaši atzīta visā pasaulē. 85 procenti biznesa patlaban tiek veikti pa telefonu.
“Aukstais zvans” – komunikācija ar mērķa auditoriju pa telefonu, kā rezultātā ir iespējams panākt vislabāko savstarpējo kontaktu, kas savukārt veicina precu vai pakalpojumu pārdošanas apjomus. Sarunas laikā ir svarīgi maksimāli ieinteresēt klientu produkta vai pakalpojuma iegādē.
Salīdzinot ar citām saziņas metodēm, telemārketings tiek atzīts par labāko un efektīvāko sazināšanās un pārdošanas veidu. Pateicoties personiskai saskarsmei ar klientu, telemārketings sniedz lielāku garantiju, ka pārdošanas rezultāts būs veiksmīgs.
Lai nodrošinātu uzņēmumiem jaunu klientu piesaisti, Baltijas Telemārketinga Centrs piedāvā profesionāli apmācītus un uz panākumiem orientētus telemārketinga speciālistus, kas spēs pielāgoties un izprast konkrēti Jūsu uzņēmuma specifiku un darbības veidu, tādējādi palielinot interesentu skaitu Jūsu precei vai pakalpojumam.