Tiks rīkots īpašs seminārs un meistarklase par ‘dārgās’ pārdošanas veicināšanu
Uzņēmumi arvien aktīvāk meklē iespējas, kā palielināt savu konkurētspēju, uzlabot darbinieku sniegumu un apkalpošanas efektivitāti, tādējādi veicinot arī pārdošanas apjomus. Tomēr ikviena uzņēmuma interesēs, nenoliedzami, ir pārdod ne tikai “vidējā cenu līmeņa” preces vai pakalpojumus, bet arī “dārgos” un tā saucamos “ekskluzīvos” produktus vai pakalpojumus, tāpēc jau 4. februārī tiks rīkots īpašs seminārs un meistarklase “Kā pārdot dārgāk un likt klientam atgriezties vēl un vēl.” Apmācības vadīs biznesa trenere un pārdošanas eksperte Egita Sproģe.
“Klienta izzināšana un ciešākas saziņas veidošana ne vienmēr ir vienkāršs process, taču veiksmīgi pielietojot dažādas tehnikas kontakta veidošanā, iespējams panākt sev tīkamu rezultātu ļoti īsā laika posmā, tajā pašā brīdī iekarojot klienta labvēlību ilgstošai sadarbībai. Ir daudz un dažādas metodes, kuru ieviešana uzņēmumā var paaugstināt dārgo produktu vai pakalpojumu pieprasījumu par 20 % vien pāris mēnešu laikā. Pārdevējam, kam jāievēro uzņēmuma intereses, ir svarīgi pārdot pēc iespējas vairāk, dārgāk un ātrāk. Tomēr neviens pircējs nebūs ar mieru kaut ko iegādāties daudz, dārgi un ātri, ja darījumā nesaskatīs arī savu labumu, tāpēc šajā meistarklasē klausītāji iegūs vērtīgas zināšanas par to, kā parādīt klientam darījuma pozitīvās puses, kā pārliecināt klientu, ka pirkuma rezultātā tieši viņš būs ieguvējs”, norāda Egita Sproģe.
Seminārā iegūtā informācija palīdzēs ne tikai gūt jaunas iemaņas darbā ar klientiem un apgūt jaunu pieredzi, bet arī ļaus vieglāk un efektīvāk veidot kontaktus ar pircējiem, pārliecinoši, ar prieku un entuziasmu izmantot paņēmienus un „trikus” pārdošanas procesā. Tāpat meistarklasē interesenti tiks iepazīstināti ar profesionālas argumentēšanas metodēm, veidiem, kā pārvarēt pašus grūtākos iebildumus, uzzinās, kā padarīt pārdošanas procesu tīkamu gan sev, gan klientam un tā rezultātā vairojot savus panākumus.
Biznesa apmācību kursu vadītāja Egita Sproģe ir lektore ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi klientu servisā un pārdošanas vadībā, lietvedības procesu kārtošanā, pārdošanas procesu izveidē, komandas izveidē un vadīšanā, uzņēmumu izveidē un konsultācijās. Egita savā karjerā ir veikusi vairāk kā 14 000 veiksmīgas vizītes gan mazo, gan vidējo,gan lielo klientu B2B segmentā, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem klientiem. Egita konsultē, sagatavo un vada mācību programmas uzņēmumos, palīdz pārdošanas un klientu servisa organizāciju izveidošanā un biznesa attīstībā.
Pateicoties līdzfinansējumam, semināra izmaksas sastāda vien EUR 99. Lai pieteiktos semināram, kā arī uzzinātu plašāku informāciju, interesenti aicināti sazināties ar biznesa izglītības centru “Biznesa Akadēmija” pa tālruni: +371 20355559, vai arī sūtīt e-pastu uz: izglitiba@biznesaakademija.lv.